HTML

A trendek jönnek-mennek, de a nosztalgia örök

2010.03.15. 21:24 vissza1

BanDJ elsősorban retro zenét játszik. Felmerül a kérdés, miért pont ezt választotta?

- Hogy miért ezt választottam? Talán ő választott engem. Számomra azok a zenék, amelyek kiállták az idők próbáját, értékesebbek, mint az aktuális stílusok.  Mindig is a slágerzene volt a fő irányvonalam. Ezalatt azokat a zenéket, zenei stílusokat értem, melyeket a rádiókban hallunk, zenei csatornákon látunk, és a legkevesebb szélsőséget tartalmazzák. Ezeket tíz emberből kilenc ismeri - válaszolta a lemezlovas a Royal magazin kérdésére.

A retro örök szerelem

- Én ezt imádom, és mindig is nagy hangsúlyt fektettem rá. Külön szakmai irányvonalnak tartom a nosztalgiát, mai divatos szóval élve a retro-t. Azt szoktam mondani, hogy trendek jönnek-mennek, de a nosztalgia örök!  Természetesen emellett tisztelem, és forgatom a mindenkori aktuális slágereket is. Tíz év múlva a mai dalokból lesznek a tegnap nosztalgiaslágerei.

Iratkozz fel a BanDJ hírlevélre

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bandj.blog.hu/api/trackback/id/tr541842420

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása